reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimíra Gregová

Vladimíra Gregová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

23 ročná študentka ktorá sa zaujíma o to aj hento... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Máš čo máš...

Vladimíra Gregová

Máš čo máš...

Obrázky, spomienky, pero, hrnček, hrozienka, hudba, gauč, hnedá farba, sneh, červené jablko, MHD...pripomínaš mi všetko.  Všetko mi pripomína Teba. O to viac, že Vianoce sú tu úž o týždeň a my sme sa neposunuli k šťastiu ani o krok. Ani k úsmevu. A nikdy sa už neposunieme. Ale bilancujeme. Koniec roka, každý to robí.

  • 17. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Debilizmus a iné izmy...

Vladimíra Gregová

Debilizmus a iné izmy...

Sú také dni, ktoré ľudovo vláme „debil deň“ ( slabé slovo debil...). Od rána mi nefunguje telefón. Teda mne zavoláte, len ja nezavolám. V Orangei mi povedali, že s ním nič nie je. Fajn. Utekám na autobus, ten mi pred nosom zabuchne dvere. V pohode, mám čas, príde ďalší. Chcem vrátiť knihy do knižnice, čo čert nechcel, tetky majú obedňajšiu prestávku, ako vždy. Tak idem na študijné k ešte milším tetkám. Tie pre zmenu majú doobedňajšiu pauzu, potom poobedňajšiu a medzitým vám neradím ich vyrušovať, ak vám je život milý. Toto je nad moje sily. Nechám to na inokedy. (keď budem mať v knižnici upomienku, a na študijnom zaplatím za pridanie predmetov pár ečiek).

  • 26. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
O maličkostiach, alebo o tom kto je pre nás dôležitý

Vladimíra Gregová

O maličkostiach, alebo o tom kto je pre nás dôležitý

Ráno ma prebudil zvláštny pocit. Určite ho všetci dôverne poznáte. Nie zlý, nie dobrý. Len taký neistý. Je všetko tak ako má byť?

  • 16. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Môj „malý“ problém...

Vladimíra Gregová

Môj „malý“ problém...

Vo všeobecnosti mám rada pohyb, rýchlosť a adrenalín. A všetko s tým spojené. Mám ale taký malý „kostrbatý“ problém. Ja keď niečo robím, zákonite sa to skončí zle.

  • 10. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
AsiMilovaná?

Vladimíra Gregová

AsiMilovaná?

Naša Aňa, je Ukrajinka. Divočina divá. Pekná, múdra, fasa, všetko...len tým, že je tá Ukrajinka sem tam jej čosi uletí. Ako dnes. Na prednáške sa vyskytlo slovíčko: asimilovať. Pýta sa: -To je ako asimilovať sa? –Veď buď sa milujem alebo sa nemilujem! A bodka! No a ako to vlastne je so mnou? Milujem alebo len Asimilujem? Lebo o tom som vlastne chcela...

  • 19. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 089x
  • 4
reklama
Ako chcela Mica užitočná byť...

Vladimíra Gregová

Ako chcela Mica užitočná byť...

Krásny slnečný deň, ako ten dnešný, akurát pár rokov nazad. Vykračujem si po ulici (Mlynská ulica, Košice), povzbudená tou prebúdzajúcou sa jarnou prírodou, tým že je teplo, že sa pravdepodobne niekde liahnu kuriatka, všetko sa pučí – tlačí zo zeme... Zrazu ma osvietilo, či ako sa to hovorí. Normálna potreba urobiť niečo skvelé, dobré, nezištné. Nie úplne geniálne, len to také obyčajné, skromné rozsvietenie v hlave žiarovky. Mica urob niečo fajne! Ale čo?!?! Dumem, dumem, do hlavy sa valí krv, žiaľ bez myšlienok...(koniec Mlynskej, smer park – skratka na stanicu).

  • 27. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Nevyliečiteľná romantYčka...

Vladimíra Gregová

Nevyliečiteľná romantYčka...

Taká som. Neponaučiteľná. Nevyliečiteľná. Čo už, nesťažujem sa. Je to súčasť môjho ja. Vždy keď sa sklamem, pomyslím si: tak toto bolo posledný krát ty trúba! Ale nevydrží mi to dlho. Nie som jediná. Všetci si s postupným plynutím času začíname pamätať len to dobré. A vlastne všetko čo sa deje, sa deje pre niečo...takže hor sa do toho!

  • 21. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 39
86 400 sekúnd

Vladimíra Gregová

86 400 sekúnd

Pád. Dole, ešte hlbšie...na samé dno.  Pekný deň sa zmenil na pekelný. Žalúdok urobil salto. Trojité.  Každý rozchod bolí. Aj ten po týždni, aj ten po desiatich rokoch... Každý jeden bolí, ak sme milovali úprimne. Ale nie každá láska má právo skončiť happyendom...

  • 7. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Čo sa môže stať len 2 blondínam, alebo "veselá" Valentínska príhoda

Vladimíra Gregová

Čo sa môže stať len 2 blondínam, alebo "veselá" Valentínska príhoda

14. február je široko – ďaleko milovaný a preklínaný sviatok všetkých zaľúbencov. A tento rok mi hrozilo, že ho budem „oslavovať“ sama. A to doslova. Niekto tam hore mi však pripravil iný program. Valentínska párty pre nezadaných. Podtitul: Večer plný prekvapení pre tých, ktorí nepotrebujú dátum na to, aby povedali niekomu čo pre nich znamená a potešili ho pekným darčekom, lebo Valentína majú každý deň... No dá sa to odmietnuť?

  • 28. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
„Malí“ a „veľkí“ ľudia

Vladimíra Gregová

„Malí“ a „veľkí“ ľudia

Každý z nás má občas zlý deň. A keď sa raz začne ako zlý, je viac ako pravdepodobné, že sa tak aj skončí. Lebo zlé plodí zlé. Vtedy sa nám zdá, že všetky problémy sveta sú zrazu len na našich pleciach. Oproti veľkému svetu sme zrazu maličkí, bezvýznamní človiečikovia. Kydáme na osud, koľko nám naložil. Ale on nám naloží len toľko, koľko unesieme. Čím viac nám „ten hore“ naloží, tým sme silnejší? Takže v podstate sme „veľkí ľudia, hrdinovia?“. Áno, ale nie všetci.

  • 26. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Fejsbuk, alebo niekoľko dní zo života Cypriána

Vladimíra Gregová

Fejsbuk, alebo niekoľko dní zo života Cypriána

Cyprián, náš „Cypo“, je študent, popri škole pracuje. Milý, pracovitý, usilovný. Lámač ženských sŕdc, ale v podstate veľmi dobrý kamarát. Má však malý problém – veľkú hubu, ktorá sa mu nikdy nezavrie. Len melie a melie, stále dookola. Cypo má frajerku Riu. Právničku z centra mesta, s veľkými očakávaniami do budúcna a ťažkou povahou. Po náročnom týždni sa v piatok majú stretnúť. Aj tentoraz je Cyprián očakávaný, sedí však so šéfkom na pivku. Ria doma vyčkáva... Keď už mešká dobrú polhoďku volá svojmu kocúrovi:

  • 25. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Život je pes alebo ?...

Vladimíra Gregová

Život je pes alebo ?...

Môže sa jeden úplne obyčajný deň zmeniť na najkrajší na svete? Dokonca na taký, že v zime zacítiš vôňu čerstvo pokosenej trávy, leta, vanilky?

  • 25. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Tisíc a jedna časť...

Vladimíra Gregová

Tisíc a jedna časť...

V tomto uponáhľanom svete, plnom nepokojov , šialených diktátorov, drahej ropy a následne aj benzínu sa zamýšľam nad takou prízemnou banalitou ako je nekonečný seriál. Viem, život je o niečom inom...

  • 24. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu